Další ukázky jídelníčků

11. září 2016 v 23:40 | Shagy |  Co jíst
  • vláknina, chia, pohanka s jablkem, ořechy, mlékem a skořicí, šopský salát, banán s tvarohem, pohanka s cuketou, rajčaty a vejcem, tvaroh s banánem

  • vláknina, chia, müsli, mléko, mozzarella, rajčata, bramboračka, jogurt, kafe, bramboračka, olomoucký tvarůžek, cizrnová pomazánka, celorznný chléb, rajčata

  • vláknina, chia, müsli, mléko, mozzarella, rajčata, buřtguláš, kafe, jogurt, vejce, celozrnný chléb, okurka, kefír, chia

  • chia, vláknina, müsli, mléko, kuskus s cuketou, rajčata, krůtí maso, kafe, tvaroh s banánem, ořechy, 85% čokoláda, paprika, rajčata, mozzarella, chleba,

  • chia, vláknina, müsli, mléko, kuskus s tofu, cuketou a rajčaty, kafe, jogurt, ořechy, pampeliškový med, paprika, jablko, celozrnný chleba, pomazánka, okurka, sklenka vína

  • chia, vláknina, müsli, mléko, špenát, vejce, brambory, paprika, rajčata, kafe, jogurt, ořechy, pampeliškový med, podmáslí, proteinová tyčinka, celozrnný chléb, pomazánka, okurka, podmáslí, chia
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama