Září 2016

Kalhoty jako motivace #2

28. září 2016 v 19:35 | Shagy |  Motivace
Jak pokračuje hubnutí do kalhot?
Už je zapnu! Jupí :D
Bohužel jsou stále dost těsné, takže se mi ten špek na břiše po zapnutí akorát vyvalí nahoru. Ale koupila jsem si další kalhoty v Calliope a ty jsou taky dost těsný (bohužel jsou ve špíně, takže je třeba vyfotím jindy).

No a tady můžete posoudit, zda se něco změnilo či ne.




- důkaz o zapnutí :D


O mně #2

20. září 2016 v 17:30 | Shagy |  Já a tak
Ráda bych se vám představila trošičku blíž, abyste si představili člověka, na jehož stránky právě koukáte.

Jsem jednadvacetiletá Pražačka, která měří 168 cm a váží 75 kg. Ráda bych do léta shodila 20 kilo, tedy aby má konečná váha byla 55 kg. Můj životní styl byl dosud příšerný. Žádný pohyb, sladkosti a pivo - fuj. Je dost těžké vymanit se ze zaběhnutého stereotypu, ale pro krásu se musí trpět, takže s chutí do hubnutí :)

Koho by to zajímalo, tak mé míry jsou tyto: (uváděno v cm)

Hrudník - 101
Pas - 98
Boky - 102
Zadek - 109
Stehno - 68
Paže - 34

BMI - 26.57 = nadváha

_____________________________________________________________________________________

Tak tohle bylo před pěti lety. Dneska je mi 26 let, od té doby se změnilo asi úplně všechno. Za tu dobu jsem zhubla neuvěřitelných 16kg (na 59) a úspěšně jsem se za tři roky vyžrala na původní váhu. No a teď to horko těžko zase shazuju. Bohužel, čím jsem starší, tím hůř to jde a taky je míň času na cvičení než během studia. Sladkosti už nejím, místo piva piju víno :D ... A moje míry?

Váha 69kg
hrudník - 98
pas - 95
boky - 100
zadek - 105
stehno - 59
paže - 31.5

BMI - 24,52 = norma

Shrnutí za měsíc

20. září 2016 v 17:18 | Shagy |  Já a tak
Ahoj všichni,
dneska nemám moc času, takže spíše tak ve zkratce:
- za měsíc ze mě ubylo 3,5kg
- přes břicho ubyly 4cm
- přes boky ubyly 2cm
- ze stehna ubyly taky 2cm
- z paže ubyl 1,5cm
- a ze zadku rovněž 2cm
- zapnu kalhoty a koupila jsem si další, který jsou mi malý, protože motivace musí bejt :D
- jde to pomalu, ale jistě, takže směle do dalšího štíhlejšího měsíce
- páčko



Kvíz - řešení

14. září 2016 v 10:30 | Shagy |  Co jíst
Nedávno jsem zveřejňovala kvíz, kterého jste se mohli zúčastnit, a teď vám přináším správnou odpověď.

Jsou to tři věci:
  • chia semínka (o těch už je článek zde)
  • vláknina
  • želatina
Vláknina psyllium
Psyllium - obaly semen jitrocele indického - obsahují obzvláště mnoho vlákniny. Vláknina se po zkonzumování ve střevech dokáže zvětšit na několikanásobek svého objemu jako zátka z psylliového gelu, prochází tlustým střevem a vyčistí jej.
Během tohoto procesu psyllium do sebe vstřebá část toxických látek, odstraňuje usazeniny, a problematické úseky se stávají průchodnějšími. Díky své mimořádné účinnosti se psyllium jeví jako nejoblíbenější vláknina, protože nejenže snižuje výskyt zácpy, ale pomáhá i při snižování hmotnosti, detoxikuje organismus a zlepšuje celkový zdravotní stav.
Vláknina psyllium může být velmi užitečná také při detoxikaci organismu. Pravidelná konzumace pomáhá zachovat zdraví střevního traktu. Organismus získá více energie, zlepší se vstřebávání různých živin, zbaví se nepříjemných plynů, nadmutí a toxických látek. Vláknina při zvýšeném příjmu snižuje riziko vzniku rakoviny tlustého střeva, což prokázaly mnohé lékařské výzkumy.

Potravinářská želatina
Želatina je potřebná pro výživu kloubů a chrupavek, pomáhá při vývoji kosterní soustavy, zubů, šlach a svalstva. Zlepšuje pohyblivost kloubů, předchází úbytku kloubní chrupavky a potřebná je při nedostatku vápníku, tak v období růstu v pubertě. Starší lidé, ale i sportovci a těžce fyzicky pracující často trpí tzv. osteoartrózou, čili degenerací kloubů, která, pokud je nedostatečně včas diagnostikována a nekvalitně léčena, může být komplikovaná zánětem.
Potravinářská želatina funguje stejně jako želatinové doplňky stravy, ale je 1000x levnější. Mě začaly z běhu bolet kolena a po měsíci užívání pociťuji výrazné zlepšení.

Další ukázky jídelníčků

11. září 2016 v 23:40 | Shagy |  Co jíst
  • vláknina, chia, pohanka s jablkem, ořechy, mlékem a skořicí, šopský salát, banán s tvarohem, pohanka s cuketou, rajčaty a vejcem, tvaroh s banánem

  • vláknina, chia, müsli, mléko, mozzarella, rajčata, bramboračka, jogurt, kafe, bramboračka, olomoucký tvarůžek, cizrnová pomazánka, celorznný chléb, rajčata

  • vláknina, chia, müsli, mléko, mozzarella, rajčata, buřtguláš, kafe, jogurt, vejce, celozrnný chléb, okurka, kefír, chia

  • chia, vláknina, müsli, mléko, kuskus s cuketou, rajčata, krůtí maso, kafe, tvaroh s banánem, ořechy, 85% čokoláda, paprika, rajčata, mozzarella, chleba,

  • chia, vláknina, müsli, mléko, kuskus s tofu, cuketou a rajčaty, kafe, jogurt, ořechy, pampeliškový med, paprika, jablko, celozrnný chleba, pomazánka, okurka, sklenka vína

  • chia, vláknina, müsli, mléko, špenát, vejce, brambory, paprika, rajčata, kafe, jogurt, ořechy, pampeliškový med, podmáslí, proteinová tyčinka, celozrnný chléb, pomazánka, okurka, podmáslí, chia

Cukr - časovaná bomba

8. září 2016 v 22:02 | Shagy |  Co jíst
Tenhle článek jsem zařadila do rubriky "Co jíst", ale měl by spíš patřit do sekce "Co nejíst". Dneska jsem se rozhodla Vám doporučit film, který jsem nedávno viděla, a který ve mě zanechal plno dojmů. Jde o dokument, ve kterém je ukázáno, kde všude se může vyskytovat skrytý cukr a jaké má konzumace cukru následky. Když tam rozebírali to, jak se rakovinné buňky živí glukózou, tak jsem se rozhodla tuhle složku ze svojí potravy vyškrtnout (samozřejmě ne vždy je to možné, takže spíše hodně omezit) a doufám, že vás to inspiruje alespoň k zamyšlení.

Film najdete ZDE.


Téma hubnutí v seriálech

5. září 2016 v 17:25 | Shagy |  Motivace
Vždycky mě baví, když se téma hubnutí, cvičení a diet objeví v nějakém mém oblíbeném seriálu. Vybrala jsem některé epizody, které by snad mohly bavit i Vás :)







Mé tlusté já

2. září 2016 v 17:50 | Shagy |  Fotky
Strašně ráda bych nosila tenhle outfit. Jo, ale mít tak o dvacet kilo míň. Kalhoty sotva dopnu, div z nich nevystřelí knoflík. Tím se vyvalí nahoru můj břišní špek. No a pak to vypadá jakože mám větší bšicho než prsa. No, to bílý tílko rozhodně zeštíhlující efekt nemá. A kalhoty, i když jsou černý, zvýrazňujou celulitidu na zadku a stehnech. Ten růžový kardigan se mi strašně líbí... být tak o číslo nebo dvě vetší. Na mejch pažích je tak upnutý, že vypadají jak jitrnice. A takového oblečení mám plnou skříň, škoda, že je to nenositelný. Jsem zvědavá, co bude za měsíc. Doufám, že lépe.








Jinak pokud vás zajímá, kolik zrovna vážím, sledujte "motto" vlevo nahoře, kde průběžně aktualizuji váhu.