Zajímavé tipy pro zdravé stravování

28. srpna 2016 v 14:32 | Shagy |  Co jíst

Tak začneme něčím lehčím. Tohle je salát z okurky, manga, červené cibule a orestovaných kuřecích prsou se špetkou pepře a papriky. Toť vše a je to pecka.


A něco na snídani: uvařená pohanka, kterou můžeme den předem namočit do vody. K tomu nastrouhané jablko, skořice a trocha (sojového) mléka.


Ceasar salát podle Pohlreicha, recept najdete na tomto odkaze: http://www.elle.cz/gurman/recepty/zdenek-pohlreich-ceasar-s-salat.


Kaše ze žlutého hrachu a párky z farmy s vysokým obsahem masa, k tomu domácí okurky.


Celozrnné špagety, do kterých je jen tak hozeno pár rajčat, mozzarella, bazalka a případně bazalkové pesto a opravdu to chutná skvěle.


Když nestíháte, dobrou volbou jsou i celozrnné toasty se šunkou a 20% eidamem, k tomu zelenina a zelený čaj.


A na závěr mám pro vás spíše takový tip z regálu. Tenhle chleba prodávají v Lidlu a obsahuje téměř samá semínka a zrníčka a te to ten nejlepší chleba, jaký jsem v životě jedla (a že jsem jich jedla).

Tak jo, to je pro dnešek vše a těším se na vás u dalšího článku.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Fit.tine Fit.tine | Web | 29. srpna 2016 v 14:58 | Reagovat

Skvělé tipy, ach miluju toasty :D Držím palce s hubnutím, sama vím jaké je to peklo. :/ Aspoň ty začátky a odříkání se sladkého. :(

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama