Ukázka jídelníčků

25. srpna 2016 v 12:22 | Shagy |  Co jíst
Když jsem doma, tak si zapisuju všemožné údaje do speciálního sešítku. Například co sním, kolik vážím, obvody různých částí těla a taky jak jsem ten den sportovala. To mě vedlo k tomu, že bych mohla odhalit mojí stravu :). Než se ale vrhneme na jídelníčky, ráda bych shrnula, co se stalo ode dne, kdy jsem se rozhodla zase hubnout. Za 10 dní se mi podařilo zhubnout 1,9kg, v pase a přes břicho mi ubyl 1cm. Začala jsem běhat téměř každý den cca 30 minut (3-4km denně) a celkově jsem uběhla 31,2km. Vynechala jsem cukr, vyhýbám se lepku (to bohužel někdy nejde) a jím malé porce. Cítím se dobře a zlepšila se mi pleť. Tak a teď k tomu, co vlastně za den sním.

12.8.2016 - vláknina, chia semínka, müsli s mlékem, vepřový špíz, rajčata, hovězí se švestkovou omáčkou, kafe, jogurt, cizrna s vařenou zeleninou, rajčata

13.8.2016 - vláknina, chia semínka, müsli s mlíkem, paella, kafe, jogurt, vepřový špíz, opět paella, okurka, 85% čokoláda (vždy max. dvě kostičky)

14.8.2016 - vláknina, chia semínka, müsli, mlíko, špagety s rajčaty, eidam, kafe, jogurt, kefír s chia semínky, kedlubna, opět špagety, 85% čokoláda

15.8.2016 - vláknina, chia semínka, müsli s mlíkem, bramborové knedlíky s uzeným masem, rajčata, kafe, jogurt, indické rizoto (recept bude)

16.8.2016 - míchaná vejce se šunkou, jogurt, špagety s rajčaty a eidamem, kafe, indické rizoto, kefír, paprika, kedlubna, syreček, rizoto, rajče

Další ukázky budou zase příště :)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama