Srpen 2016


Kvíz pro vás

29. srpna 2016 v 23:57 | Shagy |  Co jíst
Toto je moje snídaňová kombinace, uhodnete, co to je?



Kromě dobrého pocitu ze správné odpovědi můžete vyhrát také tip na zdravé potraviny. Co to je a k čemu jsou dobré odhalíme již brzy, takže sledujte tento blog! :)

Zajímavé tipy pro zdravé stravování

28. srpna 2016 v 14:32 | Shagy |  Co jíst

Tak začneme něčím lehčím. Tohle je salát z okurky, manga, červené cibule a orestovaných kuřecích prsou se špetkou pepře a papriky. Toť vše a je to pecka.


A něco na snídani: uvařená pohanka, kterou můžeme den předem namočit do vody. K tomu nastrouhané jablko, skořice a trocha (sojového) mléka.


Ceasar salát podle Pohlreicha, recept najdete na tomto odkaze: http://www.elle.cz/gurman/recepty/zdenek-pohlreich-ceasar-s-salat.


Kaše ze žlutého hrachu a párky z farmy s vysokým obsahem masa, k tomu domácí okurky.


Celozrnné špagety, do kterých je jen tak hozeno pár rajčat, mozzarella, bazalka a případně bazalkové pesto a opravdu to chutná skvěle.


Když nestíháte, dobrou volbou jsou i celozrnné toasty se šunkou a 20% eidamem, k tomu zelenina a zelený čaj.


A na závěr mám pro vás spíše takový tip z regálu. Tenhle chleba prodávají v Lidlu a obsahuje téměř samá semínka a zrníčka a te to ten nejlepší chleba, jaký jsem v životě jedla (a že jsem jich jedla).

Tak jo, to je pro dnešek vše a těším se na vás u dalšího článku.

Ukázka jídelníčků

25. srpna 2016 v 12:22 | Shagy |  Co jíst
Když jsem doma, tak si zapisuju všemožné údaje do speciálního sešítku. Například co sním, kolik vážím, obvody různých částí těla a taky jak jsem ten den sportovala. To mě vedlo k tomu, že bych mohla odhalit mojí stravu :). Než se ale vrhneme na jídelníčky, ráda bych shrnula, co se stalo ode dne, kdy jsem se rozhodla zase hubnout. Za 10 dní se mi podařilo zhubnout 1,9kg, v pase a přes břicho mi ubyl 1cm. Začala jsem běhat téměř každý den cca 30 minut (3-4km denně) a celkově jsem uběhla 31,2km. Vynechala jsem cukr, vyhýbám se lepku (to bohužel někdy nejde) a jím malé porce. Cítím se dobře a zlepšila se mi pleť. Tak a teď k tomu, co vlastně za den sním.

12.8.2016 - vláknina, chia semínka, müsli s mlékem, vepřový špíz, rajčata, hovězí se švestkovou omáčkou, kafe, jogurt, cizrna s vařenou zeleninou, rajčata

13.8.2016 - vláknina, chia semínka, müsli s mlíkem, paella, kafe, jogurt, vepřový špíz, opět paella, okurka, 85% čokoláda (vždy max. dvě kostičky)

14.8.2016 - vláknina, chia semínka, müsli, mlíko, špagety s rajčaty, eidam, kafe, jogurt, kefír s chia semínky, kedlubna, opět špagety, 85% čokoláda

15.8.2016 - vláknina, chia semínka, müsli s mlíkem, bramborové knedlíky s uzeným masem, rajčata, kafe, jogurt, indické rizoto (recept bude)

16.8.2016 - míchaná vejce se šunkou, jogurt, špagety s rajčaty a eidamem, kafe, indické rizoto, kefír, paprika, kedlubna, syreček, rizoto, rajče

Další ukázky budou zase příště :)

Kalhoty jako motivace?

23. srpna 2016 v 22:02 | Shagy |  Motivace
Šla jsem nakupovat do H&M a objevila jsem super skvělý kalhoty jen za 350,-, no ty musely být moje! Mělo to však jeden háček. Nebyly mi. Sotva jsem je na sebe narvala a skoro ani nezapla... Jenže stály jen 350,- a já kalhoty fakt potřebovala. No, prostě jsem si je koupila a řekla si, že do nich zhubnu. Tak jsem si je přinesla domu a když jsem si je prohlížela, uvědomila jsem si, že je vlastně dost smutný, když se nevejdu ani do takhle velkých kalhot a to bylo to největší číslo, co byla na stojanu. No, vážení, nechci nakupovat v nadměrných velikostech, takže se holt budu muset snažit.




A co vy, máte také oblečení jako motivaci?

Demotivace

21. srpna 2016 v 0:11 | Shagy |  Motivace
Když jsem tehdy před těmi čtyřmi roky hubla a úspěšně zhubla 15kg, kompletně jsem obnovila šatník. Pak jsem se přestěhovala k příteli a se mnou putovalo jen to oblečení, které jsem zrovna nosila. Zbytek XL věcí zůstal u mámy tak nějak s tím, že se to přece nevyhodí a jednou se to určitě nějak využije. Teď se ale máma rozhodla můj bývalý pokoj předělat a mě požádala, abych si oblečení nějak přebrala a odvezla. Něco šlo do konťáku na textil, něco putovalo na chalupu, něco si nechala máma, ale tu největší část jsem si nechala já. S politováním jsem totiž zjistila, že všechny ty věci mi zase normálně jsou, a co hůř, některé jsou mi dokonce malé. Je mi z toho smutno, ale co se dá dělat - vyprasila jsem se sama.


RECENZE - Paella z Lidlu

16. srpna 2016 v 18:34 | Shagy |  Co jíst
Ahoj,
rozhodla jsem se, že bych občas mohla trošku rozebrat něco, co mě zaujalo a co jsem vyzkoušela a vám by to třeba mohlo pomoci, pokud přemýšlíte nad tím, že byste to vyzkoušeli.


Paellu zakoupíte v Lidlu za cca 70,- a je mražená.


Co se týče složení, tak si myslím, že je z hlediska zdravého stravování v pořádku. Neobsahuje palmový olej a cukru je tam opravdu velmi málo v poměru k masu a zelenině. Obsahuje ryby a mořské plody plné jódu a jiných cenných látek.


Paellu jsem připravovala na pánvi dle návodu, ve kterém doporučují na celé balení použít čtyři lžíce oleje. Já jsem použila jen polovinu sáčku a tedy dvě lžíce oleje (olivového). Bohužel mi to ale přišlo zbytečně mastné, takže doporučuji maximálně jednu lžíci, případně pokud máte nepřilnavou pánev, tak úplně bez tuku.


Dle návodu se paella připravuje 1 minutu na velkém plameni a 13 minut na mírném. Mně stačilo cca 10 minut.
Líbí se mi, jak je paella barevná a obsahuje celé lusky, velké kusy tresky, krevety a slávky, žlutá barva je docílena šafránem.


Po odpaření vody se bohužel celkem zredukuje objem porce, tudíž polovina sáčku mi přijde k obědu málo a celý zase moc. Co se týče chuti, tak musím říci, že jsem byla opravdu mile překvapená. Minulý týden jsem zkoušela ze stejné řady gyros a ten mi zdaleka takhle nechutnal. Bohužel, co měly obě jídla společného, je slanější chuť, ale to je individuální, každopádně paella je super alternativa, když se vám nechce vařit, skvěle chutná a je i cenově dostupná, takže doporučuji vyzkoušet.

Jinak aby bylo jasno, tak toto není žádná sponzorovaná reklama pro případné rejpaly ;)

Tisíckrát a stále znovu

12. srpna 2016 v 22:55 | Shagy |  Já a tak
Ahojte,
nějak mam potřebu sem zase napsat. Víte, já vlastně to hubnutí a dodržování zdravého životního stylu brala vážně někdy tak před třemi lety, kdy se mi podařilo shodit 16kg, ze 75 na 59 a bylo to super. Pak jsem se přestěhovala k příteli a už jsem to nedokázala držet tak pevně v rukou jako předtím. Od té doby jsem to se vší parádou zase nabrala. Dneska jsem se zvážila a tlak mi vylítl asi na dvojnásobek, když jsem tam viděla číslo 72,4. Prostě na prd, ale je to jen moje vina. Zase si řikam: "ale teď už vážně zhubnu!". Jenže jak se tak znám, tak mi to vydrží tak dva dny, maximálně týden a pak mi to zas bude šumák. Teda mě to vlastně nikdy nebylo šumák, ale jsem prostě líná. Jsem líná si zdravě vařit, jsem líná cvičit, jsem líná vůbec nad tím přemýšlet, takže dělám to, co je mi nejpohodlnější. Ale takhle já to nechci. Sice nechci, ale nic pro to nedělám a to je začarovanej kruh. Dvám si cíl, že příští neděli budu mít pod 70. Dneska jsem si koupila nějaký funkční oblečení a šla jsem na pul hodiny běhat a u toho bych chtěla vydržet, tak uvidíme. Co myslíte, dám to?
Jinak užívejte si prázdniny-volno-léto, protože to uteče jak voda a bude zase zima, hnusně, sníh a Vánoce.
Tak páááá!

Daily motivation : theBERRY: