Leden 2015

Já a tak

12. ledna 2015 v 11:51 | Shagy |  Já a tak
Zdravím Vás opět!

Chtěla bych se vrátit k pravidelnému přispíváni na blog, protože sdílení mého snažení mi pomáhá dosahovat lepší výsledky. Dneska ráno jsem se zase vážila (ano, vážim se každej den :D) a bylo tam 67,7 kg. Takže celkem čumim, jak to teď jde a čekam, kdy se to zastaví :D. Asi je to tim, že jsem od Vánoc hodně změnila životosprávu. Řekla bych, že tak tři tejdny v prosinci a částečně v lednu byly asi tak nejobludnější za poslední dobu. Každej den jsem spásla hromadu cukroví, vánočku s máslem a cukrem, k tomu vždycky kakao, na denním programu byl i punč nebo svařák nebo jinej alkohol. Smaženýho kapra snad ani nemusim zmiňovat (ale přesto jsem ho zmínila, že :D). No a když člověk tohle obžerství přestane praktikovat, tak to prostě musí bejt někde vidět :). Schválně mi napiště, jak jste Vánoce (co se týče stravy a cvičení) trávili vy. Já jsem se samozřejmě válela pořád někde na gauči, ale měla jsem to rozkázaný od doktorky (nejlepší výmluva). Samozřejmě bych se válela i tak :D. Teď teda běhám, k tomu nedělám nic jinýho, žádný posilování bohužel, protože zas takovýho času není. Ale včera jsem se překonala a vydržela jsem běhat pul hodiny, ale protože běham dost pomalu, tak to bylo asi jen 3,6 km.

Dálší věc, kterou bych ráda zmínila, je to, že sice nejsem zastánce zázračných pilulek na zázračné hubnutí 10kg/týden, ale vždycky mám po ruce nějakou berličku, která mi pomáhá aspoň jako placebo, když už nic jinýho a rozhodně mi neublíží. Jednou z těch věcí je pití zeleného čaje. Nevim, jestli se po něm nějak extra hubne, ale určitě je lepší než kafe a taky se doporučuje na soustředění. Nemám bohužel sypaný, protože v Tescu maj jen pytlíky.


Několik mnoho let ujíždím i na lecitinu, rovněž proto, že je dobrý jak na hubnutí, tak na učení a asi 100 dalších věcí.


A v posledních měsících testuju i kombinaci bromelainu a papainu, což jsou enzymy z ananasu a papáji, který mají napomáhat trávení a ještě slibují asi milion jiných zdravotních pozitiv. Moje poznatky jsou takový, že při dlouhodobém užívání jde váha déle udržet, i když vy už nehubnete, ale je to určitě individuální záležitost.

A co vy a doplňky na hubnutí?

Pořád jsem tady! :)

11. ledna 2015 v 14:38 | Shagy |  Já a tak
Nazdárek!

Možná jste na mě už zanevřeli, protože nic nepíšu a patří mi to. Bohužel, nebylo moc co psát, neboť jsem se na zdravý životní styl už po stodevadesátý vykašlala a začínám opět znovu :D (jak jinak). Už jsem teda měla jednu lepší chvilku v září/říjnu, ale po měsíci mě to zase pustilo :(. Pak jesm byla nemocná, pak Vánoce, bla bla, výmluvy, výmluvy. No a teď, když se učim na státnice a nemam moc čas, jsem se do toho zase opřela. Začala jsem 7. ledna se 70 kily. Po pěti dnech snažení už jsou dvě kila pryč (jupí). Začala jsem běhat tak na 15-20 min. denně - víc zatím nedávám, ale časem uběhnu určitě i 10 km :)) Další věc, která na mě funguje, je ta, že vynechávam cukr. Bohužel, když budu jíst hořkou čokoládu a celozrnné sušenky, tak nezhubnu. Takže to musim sakumprásk vyřadit všechno :(. Samozřejmě ovoce jím, k tomu se snažím konzumovat i hromadu zeleniny, pečivo vyměnit za celozrnný, vyhejbat se tučnejm věcem a večer jíst hlavou - prostě klasika. Jinak by mě zajímalo, jaký máte názor na kávu? Někdo jí k hubnutí doporučuje, jinej říká, že když se tělo musí vypořádat s kofeinem, pak nemá čas hubnout, takže nevim. Já kafe sice miluju, ale jestli by mi jeho absence pomohla dosáhnout cílů, tak se ho snad i vzdám.

Koukám, že spousta blogů je už neaktivních :( lidi, kde jstee?