Chytrá tabulka

30. ledna 2013 v 16:59 | Shagy |  Co jíst
Cílem mého snažení není jen zhubnout, ale i naučit se správně a zdravě jíst. Není totiž dobré vyloučit ze stravy všechny tuky, protože i ty (převážně tedy rostlinného původu) jsou důležité pro naše buňky. Ale to byl jen příklad toho, že mnohdy je při dietě vylučováno mnoho potravin, které jsou tělu prospěšné. A v tomto mi například pomáhá chytrá tabulka, do které si zapisuji, co se mi podařilo za den požít či nepožít. Samozřejmě toto je taková základní jednoduchá verze a vím, že by mohla být daleko obsáhlejší, ale přiznejme si - kdo má čas denně vyplňovat A4, takže mně stačí osm položek :D Ideální je samozřejmě splnit všechno, ale když to zrovna nejde, tak je úspěchem třeba aspoň 6. No a na konci týdne je krásně vidět, co člověku dělá problémy a na co konkrétně by se měl zaměřit.
Zde je například moje tabulka z minulého týdne
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Anife Anife | Web | 1. února 2013 v 22:09 | Reagovat

Tabulka je perfektní :) Akorát je podle mě hloupost jíst každý den rybu, nebo si to tak aspoň plánovat. Já si myslím že bohatě stačí dvakrát nebo jen jedenkrát týdně :) A ještě by měly být luštěniny aspoň jednou za týden (což je teda  můj velký problém, protože ve škole nám je vůbec nedělají a naposled jsem jedla čočku na nový rok :/). A sladkosti si dávám většinou na dopo svačinu ve škole,  např. maxinutu, ty "lepší" müsli tyčinky, domácí sušenky a buchty atd. :) A jednou týdně si dopřeju i nezdravou sladkost což je podle mě taky občas potřeba :D

2 Shagy Shagy | Web | 1. února 2013 v 22:16 | Reagovat

Já jsem někde vyčetla, že ryba by se měla jíst alespoň 2x týdně, tak nevím. Ale mně to stejně víc jak 1x nevyjde a navíc to není úplně nejlevnější záležitost. Luštěniny každý týden? O tom jsem zatím neslyšela, ale jsem na tom stejně jak ty :D, jinak čočku miluju, to by nemusel být problém :))

3 Anife Anife | Web | 2. února 2013 v 15:20 | Reagovat

No vím že luštěniny by se fakt jíst měly, nemyslím jako jen u hubnutí, ale všeobecně, ale vař si čočku když to zabere 2 hodiny, nehledě na to předchozí namáčení :D

Jo ryby jsou taky důležité, ale takové ty filety a pangasius boužel taky nejsou úplně nejzravější, nemám o tom sice nic nastudované, ale jednak mě už upozorňovala jedna blogerka a taky v chemii učitelka říkala že v případě znečištění vody do sebe všechno natáhnou ty mořské ryby, protože se to v nich ukládá a pak se to samozřejmě stejným způsobem ukládá i do člověka, takže už tak nehrotím tu konzumaci ryb a myslím si že jednou týdně stačí :)

4 Joanna Joanna | 27. června 2014 v 22:30 | Reagovat

Zajímavá tabulka! O.O Tomu se říká disciplína, i když já bych si jedno cvičení přidala :) Mj. zkoušela už některá z vás TRF? Prý to pomáhá při hubnutí a cvičení, jako takový doplněk. Tak jsem uvažovala, že to prubnu a uvidím

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama