Něco málo k cvičení

23. října 2012 v 20:04 | Shagy |  Cvičení
Nějak jsem si ustálila i formu cvičení, která vypadá následovně: denně jezdím hodinu na rotopedu (koukám u toho na serály, takže pohoda:), abych se před tím rozehřála, tak volím nějakou základní rozcvičku a skákání přes švihadlo, po rotopedu cvíčím na břišní svaly a dále ještě cvičím s činkami a to 4-5 různých cviků na bicepsy, tricepsy a prsní svaly, po cvičení se ještě chvíli protahuju na míči. Jedenkrát za 14 dní si chodím zaplavat do bazénu na 45 min., ale to je jen tak na uvolnění těla a ne na spalování. Taky jsem se rozhodla, že začnu chodit běhat, ale byla jsem zatím jen jednou, protože při současné inverzi to zatím není možné.
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Selphie Selphie | 27. června 2014 v 22:27 | Reagovat

Ahoj, hezky popsáno. Já k hubnutí každopádně ještě doporučuju TRF čaj. Pomáhá spalovat tuky, odvodňuje a hubnutí jde pak rychleji :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama