Říjen 2012

Pár kilo dole už je trochu vidět

28. října 2012 v 19:30 | Shagy |  Fotky

Pro zajímavost přikládám fotografie. První je z léta 2011 (75 kg) a druhá je aktuální (67 kg).

Podpůrné prostředky při hubnutí

24. října 2012 v 20:29 | Shagy |  Já a tak
Jak už to tak bývá, i já jsem hledala nějaké zázračné pilulky nebo jiné výrobky, jak něco shodit. Bohužel moje finanční prostředky byly celkem malé, takže jsem si v podstatě nemohla ani nic moc dovolit. Začla jsem v podstatě u toho nejlevnějšího, co bylo na trhu a to jsou čaje. Vesměs nebyl žádný účinek a to jsem jich vyzkoušela opravdu mnoho. Některé dokonce měly tak hnusnou chuť, že mi po nich bylo akorát tak zle (což možná bylo správně, protože jsem pak neměla na nic chuť). Po jiných jsem za začala více potit, což nebylo k ničemu, když jsem stejně necvičila. Dále jsem vyzkoušela chrom, který měl potlačit chuť k jídlu, ale žádný účinek jsem nezaznamenala. Někde jsem se dočetla, že by mohl být při hubnutí prospěšný i lecitin, ale když jsem ho brala, tak jediné, v čem byla změna, bylo to, že mi šlo lépe učení :D Pátrala jsem dál po levných produktech a nakonec jsem našla výrobek, který se jmenuje C.L.A od firmy HEMAX, není to sice žádný zázračný lék, ale funguje jako podpůrná berlička. To znamená, že když cvičíte, lépe spalujete tuky a ne svaly a když ho berete dlouhodobně, tak i když na chvíli vybočíte z diety, tak byste v podstatě neměli přibrat, protože C.L.A ten přijatý tuk do buněk nepustí. Navíc prý působí jako antioxidant. No, ale jak říkám, musí u toho být zároveň pohyb, aby to mělo vůbec nějaký efekt. A co vy, máte také nějaké zaručené podpůrné prostředky?

Večerní chutě

23. října 2012 v 23:41 | Shagy |  Co jíst
Pro mě je asi nejhorší část dne, když mě přepadají večerní chutě. Prý se nemá jíst před spaním, ale když se chystám do postele tak za 2-3 hodiny, tak co s tím? Dočetla jsem se, že člověk nemá jíst právě večer moc sacharidů, které jsou hlavně v pečivu a samozřejmě cukry, které se hojně objevují i v ovoci. No a naopak je dobré si dát nějaké kvalitní bílkoviny, takže třeba kousek kuřecí šunky nebo plátek eidamu, sklenici nízkotučného mléka či vajíčko, tvaroh, bílý jogurt nebo samozřejmě i zeleninu. Já tyto chutě řeším většinou acidofilním mlékem, plátkem 20% eidamu a někdy mrkví :)

Úvahy

23. října 2012 v 22:01 | Shagy |  Já a tak
Tak nějak si říkám, zda je vůbec možné shodit 20 kilo. Mám totiž komplikovanou postavu - široká ramena a široké boky. Podle mě již samotná kostra musí vážit tak 40 kg :D. Zatím mám z původních 75 dole 7, tedy nyní 68 a říkám si, že takových 62 by mi snad i stačilo. A hlavně si myslím, že se svým typem postavy by to na 55 asi ani nešlo :-/ Asi není tak důležitý počet kil, ale třeba počet centimetrů nebo vůbec to, jak celková postava působí, co myslíte?

Něco málo k cvičení

23. října 2012 v 20:04 | Shagy |  Cvičení
Nějak jsem si ustálila i formu cvičení, která vypadá následovně: denně jezdím hodinu na rotopedu (koukám u toho na serály, takže pohoda:), abych se před tím rozehřála, tak volím nějakou základní rozcvičku a skákání přes švihadlo, po rotopedu cvíčím na břišní svaly a dále ještě cvičím s činkami a to 4-5 různých cviků na bicepsy, tricepsy a prsní svaly, po cvičení se ještě chvíli protahuju na míči. Jedenkrát za 14 dní si chodím zaplavat do bazénu na 45 min., ale to je jen tak na uvolnění těla a ne na spalování. Taky jsem se rozhodla, že začnu chodit běhat, ale byla jsem zatím jen jednou, protože při současné inverzi to zatím není možné.

Dnešní jídlo

23. října 2012 v 18:59 | Shagy |  Den po dni
To, co jsem dnes snědla, se nijak zásadně neliší od dní ostatních. Již jsem si vytvořila stále pokrmy, které akorát různě střídám. To, co však zůstává vždy stejné, je snídaně - tedy cereálie. Víceméně jím ovesnou kaši a občas zařadím ovocné müsli s mlékem. Svačiny a někdy i večeře bývají například: tvaroh nebo bílý jogurt s ovocem (někdy posypaný kakaem nebo politý trochou medu), acidofilní mléko, fitness chléb s eidamem (20%) nebo s mazacím sýrem light či cottage nebo žervé. Samozřejmě svačiny i večeře doplňuji zeleninou (okurka, paprika, rajče, mrkev), někdy si dám jen strouhanou mrkev s jablkem. S obědy je to složitější, chodím do menzy, kde máme na výběr ze čtyř jídel, tak se snažím volit vždy to nejdietnější a přílohy sníst jen půl. Doma si vařím většinou kuřecí a někdy i rybu.

Ahoj po dlouhé době

23. října 2012 v 18:49 | Shagy |  Já a tak
Ahoj kamarádi,
kdysi jsem začla psát tento blog o hubnutí, ale po několika dnech jsem to vzdala (psaní i hubnutí). Dnes jsem ale plná energie na nové psaní a také o pár KG i CM lehčí.
Mé aktuální měření a vážení:
68 kg (o 7 kg méně než minule)
hrudník 96cm - o 5 cm méně
pas 77cm - o 21 cm méně
boky 96cm - o 6cm méně
zadek 101cm - o 8cm méně
stehno 56cm - o 12cm méně
paže 30cm - o 4cm méně
dále jsem pak začla měřit i jiné části těla:
krk - 34cm
lýtko - 35cm

Moje BMI kleslo na hodnotu 24,09, což je norma :)