Leden 2011

26.1. 2011

27. ledna 2011 v 16:55 | Shagy |  Den po dni
Strava:

Banán, jogobella light s müsli, 1x racio, 4x knäckenbrot, hrášková polívka, 3x tmavý rohlík s žervé light.

Pohyb:

Hodina na rotopedu, činky, 30 sed-lehů.

25. 1. 2011

25. ledna 2011 v 23:49 | Shagy |  Den po dni
Mé dnešní jídlo:

bílý jogurt s müsli, 1x racio, banán, 2x tmavá houska, 2x plátek eidamu light, 1 lž. olivového oleje, zeleninový vývar, 2x plátek kn'ackebrotu, hrneček odtučněného mléka s müsli, 1/2 nízkotučného tvarohu s okurkou a pórkem, 1/2 žluté papriky.

Mé dnešní cvičení:

Dnes jsem toho moc nenacvičila. 60 sed-lehů a pár cviků na hrudník.

Jak cvičím já

25. ledna 2011 v 18:12 | Shagy |  Cvičení
Já mám doma k dispozici rotoped, kilové činky, míč a psa, se kterým denně chodím ven. Dále 2x týdně navštěvuji hodinu aerobicu. Kromě toho všeho dělám i cviky, ke kterým nepotřebuji žádné náčiní npř. sedlehy, kliky atd. Když někam jdu, snažím se o chůzi rychlou, protože při ní se lépe spaluje.

Co jím já

25. ledna 2011 v 17:38 | Shagy |  Co jíst
O své dietě jsem se neradila s odborníkem, ale mám toho dost načteno. Za své tipy tedy raději neručím, případně dejte vědět, pokud se vám něco nezdá.

Ráno tělo lépe spaluje, takže si dávám ovocné (přírodní) müsli v bílém jogurtu a banán. Když mám chuť něco "chřoupat", obyčejně sáhnu po racio chlebíčku (bez polevy), což je nafouklá rýže. Dále mám ráda nízkotučný tvaroh s nastrouhanou okurkou, paprikou nebo pórkem a solí, někdy také přidám nakrájený plátek eidamu light. Místo másla používám olivový olej a pečivo jím pouze tmavé, které je také mnohem zajímavější než obyčejný rohlík :) K obědu si ráda dám rybu s bramborem (tatarku vyměníme za citronovou šťávu) nebo kuře s rýží. Během dne také třeba jím kuřecí šunku, nízkotučné sýry tvrdé i mazací, zeleninovou polévku, ovoce, zeleninu, ovesné vločky a pod.

K pití výhradně piji čistou vodu, která se dá ochutit citronem nebo mátou, dále ovocný nebo zelený neslazený čaj, nízkotučné (0,5% tuku) mléko a když si jdu někam sednout, dám si vinný střik.

Základní pravidla

25. ledna 2011 v 17:28 | Shagy |  Co jíst
Tak nejprve, co nejíst. Člověk by se měl vyvarovat sladkým a tučným jídlům. Veškeré smažené pokrmy jsou nevhodné. Dále se nedoporučuje bílé pečivo, sušené ovoce, ořechy, alkohol a sladké nápoje, tlustá masa, brambůrky, atd..

Naopak při dietě jsou příznivé všechny typy zeleniny, ovoce, nízkotučné mléčné výrobky, pečivo z tmavého těsta, rýže, olivový olej, zeleninové polévky apod. Důležité je, abychom tělu dodali všechny potřebné prvky, jako jsou bílkoviny, sacharidy, vláknina.. takže když vynecháte například maso úplně, je to také špatně. Vhodné je kuřecí bez kůže či drůbeží šunka.

Pokud chcete zhubnout, je důležité, abyste snědli vždy tolik kalorií, kolik tělo dokáže spálit.

O mně

25. ledna 2011 v 17:15 | Shagy |  Já a tak
Ráda bych se vám představila trošičku blíž, abyste si představili člověka, na jehož stránky právě koukáte. 

Jsem jednadvacetiletá Pražačka, která měří 168 cm a váží 75 kg. Ráda bych do léta shodila 20 kilo, tedy aby má konečná váha byla 55 kg. Můj životní styl byl dosud příšerný. Žádný pohyb, sladkosti a pivo - fuj. Je dost těžké vymanit se ze zaběhnutého stereotypu, ale pro krásu se musí trpět, takže s chutí do hubnutí :)

Koho by to zajímalo, tak mé míry jsou tyto: (uváděno v cm)

Hrudník - 101
Pas - 98
Boky - 102
Zadek - 109
Stehno  - 68
Paže - 34

BMI - 26.57 = nadváha

Ahoj

25. ledna 2011 v 16:44 | Shagy |  Já a tak
Ahoj, 
protože a jelikož mi začínají být malé kalhoty a jiné části oblečení, rozhodla jsem se zhubnout  (pokud možno do léta), protože to ale není lehké, ráda se o své strasti a výsledky dělila s vámi. Chci tedy shazovat veřejně :). Od těchto stránek si slibuji to, že zde budete moci nacházet inspiraci na pokrmy i cvičení či další věci, které s hubnutím nějak souvisejí. Dále bych byla ráda, kdyby jste se i vy zapojili a psali různé nápady a připomínky, ať si to navzájem zjednodušíme ;)